Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

ΕΓΓΡΑΦΟ ΝΤΡΟΠΗΣ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΤΗ ΚΕΡΚΥΡΑΣ


ΕΓΓΡΑΦΟ ΝΤΡΟΠΗΣ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΤΗ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

ΜΑΕΔΗΚ!! Κατα την γνωμη μου μια πολυ μεγαλη οικονομικη πληγη για το νησι, για τον Δημο Κερκυρας και το Ελληνικο Δημοσιο γενικοτερα. Τολμας πολιτη και ρωτας; Ερχεται με επιστολη του ο Γενικος Γραμματεας του Δημου Κερκυρας και σου απανταει οτι δεν εχεις εννομο ευλογο συμφερον!! Οσοι γνωριζουν θα καταλαβουν οτι ο Γενικος στερειται γραμματικες και Νομικες γνωσεις, μια και ειτε θα εχω ευλογο ειτε εννομο συμφερον, δεν γινεται και τα 2 μαζι! Απ την αλλη εγω απευθηνθηκα στο ΔΣ του Δημου μας και οχι στον Γενικο, οποτε πολυ κακως που απαντατε εσεις Κε Γενικε, δεν ειναι δουλεια σας, δουλεια σας ειναι να λειτουργει σωστα ο Δημος, που στην προκειμενη περιπτωση δεν εχει αναρτησει θεματα στο διαδυκτιο ως οφειλε και ως ο νομος οριζει, ωστε να μην χρειαζεται εγω να χανω τον χρονο μου και να στερω και τον δικο σας, και εφ οσον τωρα που μου απαντατε το γνωριζετε και εσεις οτι δεν εχουν αναρτηθει!! Οποτε αντι να χανετε τον χρονο σας με εγγραφες αρνησεις προς τον πολιτη που σας ελεγχει, να κοιταξετε να κανετε αυτο για το οποιο αμοιβεστε απο τον πολιτη με περιπου 3000 ευρω μηνιαιως!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου